Klient domaga się nie słusznej rekompensaty

Klient domaga się nie słusznej rekompensaty

Kategoria: Przeniesienie praw / kupno / sprzedaż    |    05 Sty 2017 o godz.00:00    |    0 odpowiedzi
Autor: krzysiek
Witam zajmuję się sprzedażą używanych części do laptopów
ostatnio trafił mi się klient który kupił ode mnie płytę główna do laptopa i twierdzi, że płyta jest uszkodzona i dodatkowo uszkodziła mu matrycę
domaga się zwrotu za płytę i za matrycę

poinformowałem go że może mi zwrócić płytę według prawa ma na to 14 dni od chwili odebrania paczki ale do uszkodzenia matrycy się nie poczuwam

jestem przekonany że płyta była sprawna

mam wrażenie że klient chce mnie nadciągnąć
dostałem

w załącznik pilik txt z korespondencją którą wymieniłam z klientem
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: klient zwrot 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio