Problem z zakupionym towarem

Problem z zakupionym towarem

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    27 Wrz 2012 o godz.18:18    |    0 odpowiedzi
Autor: Miya
Zakupiłam łóżko w pewnej firmie. Okazało się, że sprzedawczyni wprowadziła mnie w błąd. Skorzystałam z promocji w gazetce, gdzie była informacja tylko o cenie - bez szczegółów, czy sama rama łóżka tyle kosztuje, czy również z materacem. Poprosiłam sprzedawczynię, by dowiedziała się tego. Po jakimś czasie poinformowała mnie, że jest to promocja na ramę + materac i jedynie trzeba dokupić stelaż pod materac. Zgodziłam się, podpisałam umowę, wpłaciłam zaliczkę. W dzień odbioru łóżka wpłaciłam całość. Dzisiaj łóżko przyjechało i okazało się jednak, że materac w cenę nie był wliczony i na promocji była sama rama. Czy mam możliwość odstąpienia od umowy i odzyskania pieniędzy, poprzez wprowadzenie mnie w błąd? Co z zaliczką i kosztami transportu? Bardzo proszę o odpowiedź, bo nie znam na tyle swoich praw...
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: umowa  odstąpienie  zakup  rezygnacja 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio