Sprzedaż z różnych oddziałów firmy

Sprzedaż z różnych oddziałów firmy

Kategoria: Pozostałe    |    19 Cze 2014 o godz.12:26    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość
Witam,


Mam taki problem i poszukuje porady podatkowej, a mianowicie moja firma posiada kilka oddziałów, z których prowadzi sprzedaż towarów. Obecnie jeżeli zachodzi potrzeba sprzedaży towaru np z filii w Warszawiem, a towar znajduje się w filii w Gdańsku, to robimy to tak, że ściągamy towar z Gdańska do Warszawi i dopiero sprzedajemy go klientowi (trwa to kilka dni). Planujemy wprowadzić taką zmianę, że klient w Warszawie zamówi towar i będzie poinformowany, że otrzyma go w ciągu 24 godzin. Systemowo rozwiążemy to tak, że zamówimy towar z Gdańska, w systemi stworzy się dokument przesunięcia między magazynowego. Towar natomiast zostanie wysłany z Gdańska bezpośrednio do klienta kurierem. Następnie magazynier w warszawie wygeneruje WZ i wystawi fakturę dla klienta.

I tu pytanie:

1) Jeżeli wydamy towar kurierowi w Gdansku, to czy do tego potrzebny jest jakiś dokument?
2) Co w przypadku gdy WZ w Warszawie np będzie potwierdzona/utworzona po paru dniach? De facto klient będzie miał już towar wczesniej Chyba, że bez WZ i faktury go sobie i tak nie wprowadzi do magazynu.
3) Kiedy powstanie moment podatkowy - czy juz gdy wydamy towar kurierowi, czy gdy potwierdzimy WZ w Warszawie?, czy też gdy kurier dowiezie do klienta? albo czy gdy wpłaci nam pieniądze?


bardzo dziękuje za odpowiedź

Mikołaj Michałowski
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio