Wymiana laptopa na nowy

Wymiana laptopa na nowy

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    25 Mar 2013 o godz.20:37    |    0 odpowiedzi
Autor: sylwunia74a
Witam! Mam problem z firmą DELL. Zakupiłam laptopa DELL Inspiron N5010. Kilka dni przed skończeniem się gwarancji, laptop się zepsuł. Dziś to już 3 naprawa i w każdej była wymiana płyty glownej a problem dalej się pojawia. Problemem jest wyskakujące paski na monitorze. Chciałabym się zapytać czy istnieje jakakolwiek możliwość wymiany tego laptopa na nowy? Pomimo, że w chwili obecnej gwarancja nie obejmuje, jest tylko na wymienione części z naprawy. Mam już dość wysyłania go co chwilę do serwisu i chciałabym się dowiedzieć co należałoby teraz zrobić dalej. Bo nie uśmiecha mi się odsyłanie komputera co kilka dni do serwisu. Proszę o porady. Chcę zaznaczyć, że komputer z trzeciej naprawy wrócił uszkodzony. W chwili obecnej czekam na część, którą uszkodzili. Pozdrawiam, Sylwia
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: laptopa  DELL  wymiana na nowy 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio