Zaproszenia do akcji charytatywnej dla firm

Zaproszenia do akcji charytatywnej dla firm

Kategoria: Dyskusja ogólna    |    18 Sty 2014 o godz.16:58    |    0 odpowiedzi
Autor: Gość
Witam serdecznie
Nazywam się Artur Kowalski i prowadzę małą firmę branding'ową. Jakiś czas temu rozpoczęliśmy współpracę z jedną z warszawskich fundacji, działającą na rzecz ludzi ubogich. Fundacja ta właśnie rusza z nowym projektem, który ma na celu stworzenie platformy pomocowej, na której użytkownicy mają oglądać lub klikać na materiały reklamowe sponsorów, a Ci w zamian mają przeznaczać środki na finansowanie celów działalności fundacji.

Ponieważ w związku ze współpracą pomiędzy moją firmą a fundacją zostaliśmy poproszeni o pomoc w pozyskiwaniu sponsorów, moje pytanie brzmi:

Czy istnieją ograniczenia prawne, które nie pozwalają wystosować do firm "zaproszeń" do współpracy z fundacją? Czy można w nich zawrzeć krótką charakterystykę współpracy? Czy fakt, iż współpraca miałaby polegać poniekąd na promowaniu wizerunku firmy ergo świadczeniu pewnego rodzaju usług na rzecz firmy, ma tutaj znaczenie? Czy spowoduje to, że "zaproszenia" będą traktowane jako oferta handlowa, której nie wolno przesyłać bez zgody odbiorcy?

Dziękuję za odpowiedź.
Artur Kowalski
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: zaproszenia  korespondencja  charytatywne 

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio