Zwrot kosztów ponownej odsyłki przy niesłusznym odrzuceniu zwrotu.

Zwrot kosztów ponownej odsyłki przy niesłusznym odrzuceniu zwrotu.

Kategoria: Konsument / prawa konsumenta    |    25 Maj 2017 o godz.17:36    |    4 odpowiedzi
Autor: Gość
Kupiłem w internecie produkt. Dotarł do mnie 4 maja. odesłałem 17 maja wraz z pismem o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Dzisiaj otrzymałem spowrotem z uzasadnieniem, że towar został dostarczony do nich w ciągu 18 dni.

14 dniowy okres na odstąpienie od umowy zawartej na odległość liczony jest od dnia wejścia klienta w fizyczne posiadanie towaru do dnia fizycznego dotarcia towaru spowrotem do właściciela czy jest liczony do dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość?


Jeśli to drugie to czy przy ponownej odsyłce spowodowanej niesłusznym odrzuceniem zwrotu mogę zażądać zwrotu kosztów ponownej odsyłki?
ODPOWIEDZ    |    CYTUJ    |    ZGŁOŚ NARUSZENIE
Słowa kluczowe: zwrot  koszty  odrzucenie  niesłuszne  odysłka 

Odpowiedzi

Najwyżej oceniona odpowiedź

Autor: Gość
1
0
Na odesłanie towaru był czas 14 dni od dnia jego otrzymania. W przypadku odesłania towaru pocztą liczy się data stempla pocztowego.

Koszty odesłania towaru do sprzedawcy z tytułu odstąpienia od umowy ponosi konsument.
26-05-2017 08:12    |    odpowiedz    |    cytuj    |    zgłoś naruszenie    |    link

Pozostałe odpowiedzi

Autor: Gość
1
0
Na odesłanie towaru był czas 14 dni od dnia jego otrzymania. W przypadku odesłania towaru pocztą liczy się data stempla pocztowego.

Koszty odesłania towaru do sprzedawcy z tytułu odstąpienia od umowy ponosi konsument.
26-05-2017 08:12    |    odpowiedz    |    cytuj    |    zgłoś naruszenia    |    link
Autor: Gość
0
0
[quote]Na odesłanie towaru był czas 14 dni od dnia jego otrzymania. W przypadku odesłania towaru pocztą liczy się data stempla pocztowego. [/quote] Na dowodzie nadania przesyłki poleconej jest stempel z datą 17 maja.

[quote]Koszty odesłania towaru do sprzedawcy z tytułu odstąpienia od umowy ponosi konsument. [/quote]
Ale mi chodzi o zwrot kosztów [b] ponownej[/b] odsyłki z powodu niesłusznego odrzucenia zwrotu.
O ile w przypadku pierwszej odsyłki koszty odsyłki poniosłem z własnej winy bo kupiłem i zrezygnowałem to koszty ponownej odsyłki z powodu niesłusznego odrzucenia zwrotu poniosę nie z własnej winy.
26-05-2017 08:53    |    odpowiedz    |    cytuj    |    zgłoś naruszenia    |    link
Autor: Gość
0
0
Gość
koszty ponownej odsyłki z powodu niesłusznego odrzucenia zwrotu poniosę nie z własnej winy.


Zawsze jest tak, że koszt odesłania towaru ponosi konsument.W ustawie o prawach konsumenta nie ma wzmianki o tym, że sprzedawca je zwraca.
27-05-2017 21:02    |    odpowiedz    |    cytuj    |    zgłoś naruszenia    |    link
Autor: Gość
0
0
Gość
Gość
koszty ponownej odsyłki z powodu niesłusznego odrzucenia zwrotu poniosę nie z własnej winy.


Zawsze jest tak, że koszt odesłania towaru ponosi konsument.W ustawie o prawach konsumenta nie ma wzmianki o tym, że sprzedawca je zwraca.

Przepisy w o ogóle nie odnoszą się do przypadku ponownego odsyłania towaru, którego zwrot został niesłusznie odrzucony?
28-05-2017 20:00    |    odpowiedz    |    cytuj    |    zgłoś naruszenia    |    link

Napisz odpowiedź

1. Autor
2. Wpisz treść odpowiedzi
Pozostało 2000 znaków.
Udzielając odpowiedzi, pamiętaj o zachowaniu kultury osobistej.
Dodaj załącznik do swojego pytania:
Dodaj kolejny załącznik
3. Spam catpcha

Logowanie

Jeśli masz już konto w serwisie - zaloguj się
Zapamiętaj mnie
Zapomniałem hasła

montres rolex replica watches Montres Pas Cher Montres Pas Cher Replica Uhren Casio